sri-lanka-wasgamuwa.reismee.nl

De laatste dagen.

Neeeeeeeeee het is bijna voorbij ik denk dat ik wel zou kunnen blijven reizen. Maar het zit er bijna op en wat heb ik het naar mijn zin gehad. Heb het schildpadden project iets eerder afgekapt. Nadat ik woensdag eerst nog zo'n 800 visjes heb helpen schoon te maken en in stukjes te snijden en daarna ook nog 2 basins heb schoon geschrobt en er maar 5 van de vrijwilligers op waren komen dagen vond ik het welletjes. Dit omdat ik me er niet zo op mijn plaats voelde. Het vrijwilligers huis was een heel mooi huis. En de vrijwilligers waren hartstikke leuke jongelui. Practisch allemaal studenten Van over heel de wereld. Ze waren zeker allemaal aardig en lief. Er waren wel 25 mensen. De helft waren Chinezen Heel atent en jong. Echt van die kindvrouwtjes maar super intelligent met een hele goede opleiding. zwemmen of in de zon komen doen ze niet. En dan was daar de rest van overal vandaan. En zoals het bij echte studenten hoort maken ze er al snel een zootje van. In de badkamer 6 verschillende tubes tandpasta enz enz. Daar kon ik niet zo goed tegen. Toen er ook nog Tot 2 keer toe een hond in mijn bed lag die ze hadden geadopteerd besloot ik dat het tijd was om verder te gaan. Heb eerst nog geprobeerd om mijn ticket om te boeken maar dat ging niet lukken. Balen had graag nog even naar de theeplantages gegaan maar ja je kunt niet alles hebben. Toen heb ik maar besloten om mezelf na bijna 4 weken eens echt te verwennen en heb voor 2 nachten een 4 sterren hotel geboekt. Mijn backpack gepakt en dat valt nog niet mee want het lijkt wel of er steeds meer in moet. Maar ok mijn grote schoenen aan want daar is geen plek voor en ze staan ook zo charmant onder mijn korte broek en daar ga ik dan op naar het 4 sterren hotel. Met de tuk tuk daar aangekomen staat er al gelijk zo'n pinguïn klaar om de bagage aan te nemen. Die keek wel even raar op toen hij die backpack in de gaten kreeg maar hij vertrok verder geen spier. Na het inchecken met de creditcard kon het niet meer stuk. En daar ging de picolo met mijn backpack op zijn rug alsof hij dit iedere dag deed. Lachen. Ik heb een super kamer geboekt op de hoogste verdieping met een balkon met zeezicht wauuuuuuuuuw. Voel me de koningin van Sri Lanka. Een ijskastje airco en een heerlijk bed. Heb zalig geslapen met een matras waar geen spiralen doorsteken geen muggen en donzen kussens. De kussens van de afgelopen weken waren zo hard dat er geen enkele afdruk op achter bleef. Hier zakte ik weg in hemelse zachtheid. Hoef dus niet te vermelden dat ik heerlijk geslapen heb. Maar toch zou ik het zo weer in ruilen voor mijn harde bedje in de jungle. wat heb ik daar een mooie ervaring gehad onvergetelijk. Maar dus begint morgen mijn terug reis met de trein naar colombo zo'n 1 1/2 uur en dan vlieg ik om half drie s nachts naar Londen. 12 uur en dan nogrote ruim 1 uur naar Amsterdam. Graag wil ik iedereen bedanken voor alle suport en sponsering en vooral mijn lieve koos die dit allemaal mede mogelijk heeft gemaakt. Ik stuur nog wat favoriete foto's mee en laat nog wat van me horen. .tot de volgende keer groetjes van truus

Reacties

Reacties

dini

he meid toch ook wel lekker even goed slapen voor je reis weer begint ,een goede reis gr martin en dini

Ans

Ha die zus ja vrouwke overal komt een end aan zelfs aan jou droom maar ja 4 weken dromen daar kan zelfs jij een tijdje op teren voor je weer onrustig word haha ja meis je hebt het toch mar ff gedaan wie kunnen dat allemaal zeggen en dan ook nog succesvol met prachtige fotoos en fijne herinneringen die je zomaar niet vergeet alles zit in je geheugen en in je hart daar kun je nog weken uit putten om al je verhalen te vertellen aan Koos en Kevin ons niet te vergeten en de lieve meiden op je werk iedereen wil ze horen dus nemen we wel wat mee om je keel te spoelen mmmm lieve schat . Leuk als je zo bij een hotel aankomt weer zo'n slemiel zal t'ie gedacht hebben grappig als je dan een kreditcart laat zien springen ze gelijk omhoog goed dat je het zo hebt geregeld kun je ff bijkomen voor de lange terug reis , wens je een hele goede reis naar huis kun je lekker in je eigen bad badderen missien zie ik je op Hennie haar verjaardag als je dat nog trekt lieve schat ik zie je houdoe war love you

Ans

He Truuske nou ben je weer richting thuis aan het reizen vrouwke afschijtnemen van zo iets moois zal je toch zwaar vallen maar ja overal komt een eind aan jammer dat je die theeplantages niet hebt gezien doe je maar de volgende keer samen met Koos wie weet weer ff goed sparen en dan kun je weer op de rak want nou heb je de smaak te pakken dit laat jij niet los je zal veel op internet zijn om weer mooie plekjes te vinden en wie houd jou tegen stil zitten kan jij toch niet dus zoeken maar en aan je verhalen te horen zit er al iets te broeien , waarschijnlijk slaap je nu want het was vroeg dag voor jou lieverd een goede reis terug naar huis schat zie je houdoe war knuffeltje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!